کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9176 | مشاهده و دانلود: 738737340 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/20 | اعضاء: 316556 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبدیل دوربین تلفن همراه به ابزار جاسوسی جرایم سایبری

تبدیل دوربین تلفن همراه به ابزار جاسوسی جرایم سایبریکارشناسان ارتش آمریکا نرم‌افزار جدیدی برای تلفن‌های هوشمند ارائه کرده‌اند که می‌تواند دوربین تلفن همراه را به یک ابزار جاسوسی برای جرایم سایبری تبدیل کند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل ازایتنا؛  این دوربین می‌تواند به طور مخفیانه از خانه، دسته چک و دیگر اطلاعات خصوصی فرد تصویربرداری کرده و به نیروهای امنیتی بدهد.

این نرم‌افزار حتی می‌تواند یک مدل سه‌بعدی از خانه فرد تهیه کند که از آن هکرها می‌توانند اتاق‌های او را بازرسی کرده و به طور بالقوه‌ای اطلاعات را درباره مسائل ارزشمند در خانه و یادداشت‌های تقویمی جمع‌آوری کرده و همچنین از فرد جاسوسی کند.

این کاربرد که PlaiceRaider نام دارد توسط کارشناسان مرکز جنگ سطحی نیروی دریایی ارتش آمریکا در ایالت ایندیانا ساخته شده است تا چگونگی فعالیت مجرمان سایبری در آینده را نشان دهد.

مبتکران این کاربرد، زمانی که این گوشی تلفن هوشمند را در اختیار داوطلبان قرار دادند توانستند رقم‌های دسته چک آنها را بخوانند.

تا زمانی که این نرم‌افزار بر روی تلفن کاربر نصب باشد و تلفن شرایط را مناسب بداند می‌تواند تصاویر را از طریق تلفن ارسال کند.

از آن سو نرم‌افزار دیگری می‌تواند نقشه هایی را از اتاق مشاهده شده تهیه و فضا اتاق را بازسازی کند.

این گروه از پژوهشگران این تلفن‌های دارای نرم‌افزار جدید را به ۲۰ نفر دادند که از وجود این کاربرد خبر نداشتند و از آنها خواستند به طور عادی و معمولی در محیط کار از آن استفاده کنند.

آنها می‌گویند توانستند به اطلاعات مهمی از تمامی این ۲۰ کاربر دست پیدا کنند و تهیه تصویر سه‌بعدی دزدی اطلاعات را بسیار آسان‌تر کرده است.

محققان می‌گویند این کاربرد بر روی هر تلفن هوشمندی که سیستم عامل اندروئید ۲.۳ داشته باشد قابل استفاده است.

PlaceRaider از طریق استفاده از دوربین تلفن و دیگر حسگرها، می‌تواند مدل‌های سه بعدی از محیط‌های بسته تهیه می‌کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11296 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/07/12 تعداد مشاهده: 1640
سافت گذر